klaaart!



Började dagen med att åka till skärholmen med mamma för att kolla efter en bandana, men neej hittade ingen. Ingen katasrof men tänkte lixxom om jag skulle frysa i ansiktet så är det rätt bra när man åker skidor.
Men jag hittade en finfin liten rya matta i svart, grå silver färg! jättefin är den! 

Sen åkte vi vidare och handlade mat så jag har att äta under de 9 timmarna på tåget i morrn!
Alla får vara beredda på sms om jag har tråkigt (A)..
Resten av dagen packade jag allt! har bara det sista kvar nu, smink o tandborste o sådär.

På kvällen åkte vi hem till Emelie, och där åt vi middag sen kollade jag och emelie på Baksmällan så grym film, haha!

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0