jaag åkeeer i morrn!



Jaa så alla vet kmr jag inte uppdatera mer förrän på fredag!
Jag åker ju till åre i morrn med Annelie! :D

Jag kommer sakna mina underbara vänner jättemkt och min speciella nunna vän såklart! (; 
pusspådej Nunna, hahah (A) Jag har sagt att jag ska sluta juu, förlåt det där va sista gången jag sa så.  

Sally dåå, jag kmr sakna min sötaste hund hur mkt som helst!
Hela dagen har hon passat på mig och så fort jag har suttit ner så har hon lagt sig på mig och vägrat röra sig! I vanliga fall är hon ingen knähund alls! 
Så fort man tar fram resväskan så blir hon jätteorolig! Stackarn. 

Men iaf Så var beredda på att en ensam uttråkad Sofie kanske sms:ar i morrn! (A) 



Vi hörs på fredaaaag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0