Hon är tillbaka!



Efter skolan satte jag full fart hemåt, haha jag hade planerat att åka till stallet för Krille har kommit tillbaka!
Min ridlärare som fick barn förra året och har därför varit mamma ledig, jag kommer tyvärr inte ha henne än vad jag vet för hon kan inte jobba på onsdagar eller hur det va.
Det va iaf hennes första dag idag, så jag va tvuuungen att åka till stallet!
Så efter att ha varit hemma i 5 minuter vr det bara att skynda iväg till bussen och sedan till nästa buss!
och jaaa vi alla va som barn på julafton! Så härligt att ha henne tillbaka!
Lixx krille! ja krille är krille går inte att beskriva på ngt annat sett! ingen kan ersätta henne, hon är bäst! Jag har stooor respekt mot henne, det har de flesta andra oxå. Hon är en av mina stora förebilder!
Eftersom jag inte red filmade jag mina underbara vänner som red! :D

Krille och jag på tävling precis innan jag ska starta. Hon taggar mig och får mig att fokusera grymt!



Sofie.,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0