Härligaste resan



Tittar på bilder från när jag var i Florida år 2006, och shiit vad jag saknar den resan!
Här kommer lite bilder.

läskig dykning mitt ute på havet! våra guider försökte lura i mig att det inte fanns hajar där på dagen men såklart det fanns! Jag var jätterädd hela tiden men ville verkligen se hur det såg ut under ytan(nyfiken som jag är) eftersom vi var vid ett rev plus att jag älskar ju havet! Men såg iaf inga hajar TUR! Men såg delfiner lite längre bort! :D

En Manat, hade aldrig sett en sån förut men blev kär direkt helt sjukt gulliga!

Vi åkte till eveglades och tittade på vila aligatorer, häftigt!
våran guide matade dem med mashmallows,haha! sedan tog han upp ens huvud och lät oss ta kort!

Fick hålla en 4- årig aligator ;D

Sjuukt roliga berodalbanor! :D

Sista bilden får bli på den underbara solnedgången i Key West


Alla borde åka till Florida någon gång, det är nog den roligaste resan jag varit på! Jag ska lugnt åka tillbaka dit! saknar den resan jättemkt! (:

Sofie.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0