GLAAAAD



Jahapp, i'm back. Igår när jag hade pluggat klart och allt skulle jag skriva ett inlägg men NEJ mitt inetrnet laggade sönder.
Måste ändå skriva lite om min underbara dag i går! :D
Helt vanlig skoldag, under dagen fick jag veta att jag fick börja i måndagsgruppen och det betyder alltså att jag får rida för underbaraste bästa Chrille som jag har saknat så gryyymt! :D
det är blandat varför jag böt från torsdagar till måndagar men b.la. för att jag brukar ofta träna annat på torsdagar och så har jag fått nytt schema slutar tidigare på måndagar och senare på torsdagar. och så är det en till anledning men den ska vi inte ta här (; ..

Iaf! Jag red ju på kvällen då. Jag red Misty, länge sen! Men det var verkligen jätteroligt, Hon är jätterolig at rida och så var jag ju som ett barn på julafton eftersom jag hade Chrille. Log nog hela lektionen, haha!
Men även fast jag va så glad lyckades jag fokusera och de gick jättebra! Hon kom verkligen igenom överlinjen och ååh va bra det gick! :D
Vi gjorde inte ngt speciellt, gjorde lite skänkelvikningar och fattade galopp ur dem och så därr, lösgörande övningar!
Heeelt sjuuuuuuukt roligt att rida för Chrille igen!! (A)



Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0