Freeeedaaaag!



Skolan idag, först slöjd. Jag håller på med min balklänning ju och det går brabra! (: Det e väldigt roligt att göra den faktiskt! (:
Sen hade vi SO prov! Det va många frågor och mkt man kunde skriva så skrev 9 sidor och kunde skrivit mer men han inte satt ändå över minst en halvtimme. Hann iaf svara på alla frågor och sådär! (:
Missade typ halva gympan så va ingen idé att byta om så satt o kolla på dem som var med. Vi hade vikarie Michael white, en basketspelare som spelade med Michael Jordan förut om ngn vet vem det är (;
Sen hade vi teknik, jag ska ju göra en Tv och min funktion ska bli at man klickar på en fjärrkontroll jag ska göra och så ska en lampa i tv:n börja lysa, jaa lycka till, till mig!

Om ett tag ska jag åka till stallet och rida och så där sen ska jag vidare hem till Nina! tjihoo! :D

Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0