Fredag 12 Februari



Slutade klockan idag, sååå grymt!
Hade bara tre lektioner, började men slöjd, håller ju på att göra min balklänning så det är jätteroligt!
Nästa lektion var SO då kollade vi på en film om 2:a världskriget, jag va helt sjukt trött så kunde inte koncentrera mig, det var tillräckligt jobbigt att lyckas hålla ögonen öppna! sista lektionen var gympa, tråkig lektion, vi körde fortet, man ska kasta bollar på varandra, äkta kill leken! -.-'

Nu har jag varit hemma en stund och har varit duktig och skrivit klart mina mål inom ridningen! tjihooo!
Senare ska jag iväg till stallet, som alla fredagar, mys! :D


Jag är så sjukt sugen på att tävla så här kommer en bild från förra året när vi vann en deltävling i allsvenskan! :D
Samma dag kom jag även 3:a individuellt på Barbie!


Sofie.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0