Dagen räddad



Vaknade med ångesten på topp! Jag va jättenervöd inför kemiprovet, jag sa till mig själv att skärpa mig och intala mig själv att de inte spelar någon roll hur de går, det ordnar sig ändå.
Såå gick till skolan och gjorde kemiprovet! och jag svarae på ALLA frågor! Tillomed MVG frågorna, inte för att jag kmr få mvg på dem men iaf jag svarade!
Jag borde få G tkr jag (:

Efter provet så skulle vi lyssna på en man som hade varit med under 2:a världskriget.
Han pratade i en och en halv timme, och det va verkligen intressant!
Men efteråt blev jag jättetrött!
Resten av dagen hade vi vanliga lektioner förutom på matten så kom han som hade haft föreläsningen till vårat klassrum så fick vi ställa frågor.

Ska ta tag i att göra klart Svenska analysen och göra lite matte och börja packa inför åre snaart! 

Bjuder på denna underbart vackra bild ifrån kungsberget i tisdags!

Sofie., 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0