Årets faaail!



Jag, Tindra och Charlie påväg hem från skolan...
Vi går förbi en lastbilschaffis och då säger..


Tindra helt random: Fan vad ont i näsan jag har!
Lastbilschaffisien: Jaa, men tänk om man hade varit i Haiti!
Jaaag: Jaa där är de ju varmt!



Tindra och Charlie i kör: Sofieee, är du seriööös???!!!
Jag: oooh neeeeeej! jag är heeemsk!!

för att förklara det lite mer i detalj så hade tindra fått en snöboll på näsan därför hade hon ont.
Lastbilschauffören blev precis klar med att skotta så jag gick och tänkte på att de e skitjobigt med så mkt snö och att de räcker nu, och då tänkte jag ju bara på att det skulle vara as skönt att komma till ett varmt land och förträngde helt att han syftade på den hemska olyckan i Haiti.
jag är hemsk -.-' x)
Den här failen kommer förfölja mig hela livet, jaja mitt fel att jag är så klantig och inte tänker innan jag säger vissa saker! haha!

Faaail.,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0