WIIIIIEEEE :D

I morse börjad ejag min färd till skolan 10 i 7 för att se luciatåget tror ni att det var något jäkla luciatåg eller??!?!?! neej inställd såklart, hahaha!
Jag och Julia var så dåliga så vi höll på att glömma gå av i älvsjö oxå hahaha! Vi har kollen ^^,
Skoldagen var chill, vi fick sluta 12 as sköönt! :D
Nu.. ehm.. pluggar jag nästan eller något, jag ska faktiskt plugga matte nu kom jag fram till lite duktig måste jag vara!
Sen ska jag till stallet och rida :D Och precis nu fick jag veta att mina underbara grannar Pernilla och Johan har fått en liten Sputnic (bebis)!!! :D
MegasuperjätteGRATTIIIIIS! :D
Påväg heeem :D
Puss på mina underbara vänner ^^, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0