helgen!

Den här helgen har varit full av saker att göra så har inte hunnit sitta vid datorn ett skit förutom i fredagsnatt när jag var hos Annelie och planerade lucia!
Vi kollade på Pocahontas som var filmen vi imiterade(eller vad det heter).
Och planerade hela grejen till 2 på natten!
I går, hämtade mamma mig hemma hos Annelie och så åkte jag äcklig i håret med mjukisar till nacka centrum och shoppade haha! shit vad trött jag var oxå jag gick och gäspade som en tok! Fick iaf en julklapp köpt!
Sen åkte jag dirkekt till stallet för genrep vi höll på i ca 4 timmar! Kom hem efter 9 och duschade och somna direkt!
Idag......skirver jag om i nästa inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0