Tomtehoppning!

Yes, idag var det tomtehoppning på Gladö! vilket vi har varje år den 23 december :D
Jag fick Moonshine, åh vad jag börjar tycka om den ponnyn alltså! hon är så himla härlig att rida! Nya hopp ponnyn för mig? Kan alltid hoppas! :D
Det gick super bra idag, i början hoppade hon huur långt ifrån som helst och jag blev helt chockad haha men sen började hon hoppa riktigt bra, och verkligen kom upp med ryggen och allt! :D
Det va jätteroligt!
-
Film kommer, det går bara lite segt för Annelie att få in dem på youtube ;)
Fick även en julklapp av stallet idag, en biobiljett! :D

Kommentarer
Postat av: carro

Ni är jätte fina sofie,

Jag tycker ni skulle passa som hopp par :D

2010-12-25 @ 22:11:47
URL: http://satsandeekipage.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0