Tjollahoppp!

Min mac datas laddnings kabel har pajjat totalt så nu kan jag inte använda den för den håller på att ladda ur... Skit på det!
Så nu sitter jag istället på min stationära (eller jag vet inte om den är min eller inte men iaf, haha) och så är den cp seg och facebook och msn funkar inte!
Jag och Karro har iaf varit aaassa duktiga och gjort klart statistik uppgiften fett bra den blev! (Emelie du ska få se den imorgon den blev awesome!!) Blir inte LO nöjd vet jag inte vad jag gör asså!
Så nu ska jag försöka skriva på min svenska inlämning som skulle lämnats in imorgon men den blev flyttat till tisdag! tur för mig för jag är inte klar!
.
Juste ni undrar säkert varför jag inte red idag?
Det var för mina kära vänner dressyrtanterna skulle träna inför lucia och jag är ju med hoppgänget så jag fick inte vara med så ska rida på måndag istället! ^^, Det passade mig perfekt eftersom jag har så stört mycket plugg så jag ändå inte skulle hinna rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0