Sthlm cup, hoppning, borta match 5/12-2010

Halåå!
Idag har jag varit med på min första sthlm cup i hopning borta match! :D
det var väldigt roligt!
Red en häst (som jag inte kmr ihåg namnet på) den var väldigt.. speciell. Den hoppade väldigt konstigt och typ stupade neråt så jag behövde räta upp mig huuuuur mycket som helst för att inte falla framåt och tappa stigbyglarna och komma ur balans. Den var även väldigt springig, korta springiga galoppsprång! Man fick lust att ta tag i den men det gick ju inte för då gick det ännu snabbare! haha!
Men ah, kom felfritt runt banan och vi red snabbast ;)
Jag är nöjd men det var inte direkt någon stilhoppning, inte alls min hoppstil haha!
Grattis till Annelie som fick guldet! :D
.
resultatet kanske jag borde säga oxå.
Gladö förlorade och mälaröarna vann!

Kommentarer
Postat av: Annelie

filmade ni oss andra??

2010-12-05 @ 18:44:49
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0