Nyårslöften

Jag tänkte på det igår kväll när jag låg i sängen och lyssnade musik.
Förra året var ett av mina löften att förbättra min relation till min pappa(vi ska inte gå in på detaljer).
Jag har lyckats rätt bra, det går sakta men säkert framåt, det är både jobbigt och skönt måste jag säga.
Jag tror faktiskt att det har gått så bra för att jag lovade mig själv att göra det utan att bry mig om vad andra tycker hur jobbigt det än skulle bli.
Så jag börjar gilla nyårslöften starkt, det funkar för mig. Det blir som ett mål jag ska uppnå under året.(Jag är så envis så jag vägrar bryta sånt jag lovar mig själv eller andra så jag liksom måste klara det.)
Har ni börjat tänka på årets nyårslöfte? Vad har ni för löften?



Kommentarer
Postat av: Julia

Typ att inte äta godis på vardagar ^^ haha. eller nått (a) kommer inte på något än :D

2010-12-07 @ 11:12:39
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Haha, de e bra att du känner dig själv Sofie ^^

2010-12-07 @ 11:20:55
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0