Nyårslöften

Nyår i morgon,!
Stört fort det här året har gått! Tänkte kanske göra en sammanfattning av mitt år, det har hänt väldigt mycket och det är lite roligt att kolla tillbaka!
-
Men nu till nyårslöften!, jag har inte tänkt på det speciellt mycket i år men självklart måste jag ha några löften så jag har några mål under året.
  • Precis som förra året fortsätta jobba framåt med vår relation, P. (viktigaste)
  • Kämpa galet med plugget för att uppnå betygen jag vill!
  • Inte plugga alldeles för mycket, haha det måste finnas en gräns så jag inte tappar bort mitt liv totalt!
Kan inte riktigt komma på något mer för stunden, vill inte lova sådant jag inte kan hålla!
Har ni några speciella nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0