Nobeldaag!

heej jag tänkte bara skriva om min najsiga dag lite fort! Ska snart gå till bussen för att åka till stallet det är ju fredags hoppning! :D
Vi hade nobeldag idag så vi började vid 9 och har typ chillat hela dagen! Vi spelade dataspel och monopol, saker inom nobelpriserna alltså, t.ex. monopol är ju ekonomi haha! :D
Vi gjorde förlag i grupper om vad vi skulle göra den här dagen och min grupps förslag vann! (H)
Vi åt aaas good mat, potatis klyftor med kyckling och sen fick man jättesupergod glass, dem kom och fråga om man villle ha mer hela tiden, shiiet vad jag åt och efteråt kunde jag knappt gå för jag var så mätt, haha!
Efter skolan följde jag med Karro och Sara in i vistaskolan, har aldrig varit där inne förut så de va lite kul att se!
Nu har jag skrivit klart en dikt till svenskan också, duktig tjeej! :D
Har ingen aning vad som händer ikväll kanske blir hemmakväll eller inte, får se hur jag känner, pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0