Mitt liv har gått och gömt sig och jag kan inte hitta det!!?

Innan jag går och lägger mig tänkte jag berätta hur mycket jag har kvar i plugget innan lovet, bara för att alla utan plugg ska njuta lite extra ;)
  • Matte prov på funktioner & grafer och geometri
  • Datakunskaps prov
  • Engelska grammatik test/prov
  • Spanska inlämning
  • Naturkunskaps inlämning
  • Läst 10 kapitel i "Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö" som vi började läsa den här veckan.
Jag har tappat bort mitt liv, någon som kan hjälpa mig att hitta det igen, snälla?
Söta Simon och jag på bussen i typ tisdags eller något, vi var väldigt trötta, ungefär lka trött som jag är idag på plugget och ungefär lika trött som igår då jag somnade innan 8 på kvällen!
VI MÅSTE FÅ LOV NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0