Läsarfråga!

Anonym om Dagens låt!:
när tävlade du lokalt för första gången? :)

Jag tävlade lokalt första gången när jag var 11 år! Alltså för nästan 6 år sedan.
Ja kommer tyvärr inte ihåg vilket datum och så det var men dagen kommer jag ihåg mycket väl!
Jag red på en B-ponny som heter Casper, han står inte på Gladö längre utan har flyttat till några privata ägare för ett lugnare liv!
Iaf, Han var min absoluta favorit, en riktig sago ponny, han var skimmel, jättesnäll och supersöt!
Till en början var han väldigt busig på tävlingar men både han och jag utvecklades!
.
Första lokaltävlingen vi var med på var på Sundby, vårat grannstall!
Vi kom placerade på 4:e plats och jag var huuuuur lycklig som helst!
Vi red en felfri runda men, haha, efter mållinjen ramlade jag av för han busade iväg! Dock ramlade jag av "under" publiken alltså mot väggen så ingen märkte något!
Även min kompis Malin red sin första tävling den dagen och även hon kom placerad på 4:e plats! Åh vad lyckliga och stolta vi var!
Vilka minnen alltså! :D
.
Fortsätt ställa frågor käraaaa läsare! Blir super glad! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

haha söt du är ^^

2010-12-02 @ 21:36:35
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Emma Wahlström

Haha nämen lustigt att du ramlade av och folk inte märkte något =)

2010-12-03 @ 00:04:36
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0