Lååång dag!

Idag har varit en låååånglååång dag!
Var helt rastlös innan jag åkte till skolan för jag var så nervös inför rättskunskap provet.
Sen hade vi massa lektioner i skolan och på engelskan hade vi redovisningar, min grupp slapp! istället ska vi göra nästa vecka, skönt men vill samtidigt ha det gjort!
Sen hade vi provet, herregud vad nervös jag var, men nu är det iaf gjort och jag får hoppas på det bästa men jag tror inte jag kmr få MVG vilket kommer göra mig besviken men aja!
Nu har jag umgåtts med matte böckerna i 2 timmar och läst igenom nästan allt, för i morgon äre matte nationella 8.30! *otaggad cheeey*
Hoppas VERKLIGEN ni har haft en bättre dag än jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0