Hundmässan

Idag åkte jag och mamma tilll hundmässan och vi shoppade massa gott till Sally! :D
Vi köpte säkert 10 (minst) utav hennes favoritben för bara 200 spänn, Och ett 50 cm ben för typ 50 kr, två stora paket denta stix(eller vad det nu heter), 3 kg hundmat, och jag kommer inte riktigt ihåg, plus att vi fick massa gratis testmat grejer! asum! :D
Nu har vi massaaa julklappar till lilla älsklingen!
.
Nu på kvällen har jag varit hemma hos Tindra det var supermysigt, vi kolla på hund trciket, as bra film, SE DEN! :D
... Och nu måste jag sova för i morgon är det stan med min bästaste vän Jenny Bejedal! Det är julklappsshopping som gäller!
Sen så ska jag såklart plugga massaaaa men det är bara en liten tråkig detalj i mitt liv :D
puss och godnaattt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0