Helgens planer

jahapp, fredag...helg och vad tror ni ja ska göra nu??!?!?!
JO, PLUUGGAA!
Fan asså!
Jag är fett besviken på mitt matte nationella oxå, äre jag som är dålig eller kanske läraren? Fortsätter vi ha honom vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Nu till min helgs planer:
  • I kväll rida, sen kanske träffa tjejerna
  • I morgon, köpa julgran med mamma, åka till hudmässan, plugga sönder och träffa Andreas tror jag
  • Söndag, plugga, stan med Jenny
Har dock blivit frågad om att vara med i Sthlm cupen hoppning på söndag men är i ska jag få tid för att köpa julklappar då? jag måste nog tyvärr säga att jag inte kan. Fan.
*Glaaaaad tjej*

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Hoppas du har en härlig lördag så här långt.

Dagens fråga handlar om snabbmat - nu ska det redas ut en gång för alla. Vilket är godast?



Ha en fortsatt fin dag!

2010-12-18 @ 11:09:26
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0