Fredag, lördag!

heej känner mig lite off just nu men har så stört mycket att göra!
Igår hade jag det roligaste provet som jag gjort i hela mitt liv, muntligt i spanska och ja, min grupp ägde och garvade sig igenom ungefär hela provet, stört roligt hade vi!
Sen hade vi mattetest, det var inte lika.... kul. INGEN KOMMENTAR för hur det gick.

Fredagshopppning!!
Red Melissa! Har aldrig ridit henne förut typ, jo jag skrittade henne barbacka en gång precis när hon hade kommit då hon var för tjock för att ha sadel! Nu är hon en grymt fin ponny!
Det gick jättebra. NÄSTAN hela lektionen. På slutet höjde Ida hindrena till 1 meter eller något och då hade inte melissa riktigt lust längre men det hade jag så ah, hon ville inte hoppa men vi hoppade iaf och jag flöööööög!
Sen skulle vi komma igen och då typ "gick"(ramla av fast landa på fötterna) jag av henne. Ah iaf, jag klarade mig bra!
As rolig lektion var det iaf! :)

Lördag
Var på dansuppvisning på dagen men Lina och Lova och två av deras klass kompisar, träffade även Jaldefort sär osv. Såg massa man kände igen och kände! :)
det var kulkul och de som dansa var as duktiga!
Sen bar det av hemmåååt i kylan för att plugga matte med karro, vi har en statistik uppgift inlämning till fredag så vi började på den! Duktiga cheyeeer!
Kvällen spenderades med Lina vi kollade på "hitta nemo", ååååh så underbar film asså! Älska den!
Och så hade vi massa mysigt och roligt, haha kvällens youtube klipp :



I morgon äre sthlm cup borta match!
As taggad!
Laget kommer vara Jag, Maja, Annelie och Morgan!
Nu viinnnner vi! :D
PussOchGodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0