Bra jobbdag!

IDag var en otroligt bra dag för mig att jobba!
Jag behövde verkligen komma hemifrån för jag blev så arg på allt plugg! Mamma kunde knappt prata med mig för jag var så trött och arg på allt.
När jag väl var i stallet var jag tvungenatt tänka på annat än skolan och det kändes så skönt! trots att jag var stört trött var det väldigt skönt att jobba! Och nu är jag på mycket bättre humör och har fått hopp om att hinnamed allt som ska göras!
Jag ska bara ta det chill och så löser det sig helt enkelt, måste ta en dag i taget!
Hoppas jag har koll på rättskunskapen för nu ska jag soovaaa! Kommer antagligen gå upp tidigare i morgon för att titta igenom det lite men det får gå som det gör och jag har bestämt mig för att inte ta självmord om jag inte får MVG! Bra va?!?!?!?! :D
GODNATTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0