Assistentridning

Idag hade vi assistentridning i stallet, Jag och Nina antog att vi skulle rida it så vi hade tävling omvem som kunde sätta på sig mest kläder! Lite rooligt sådär när vi fick veta att vi skulle rida inne i ridhuset!
Nästan alla hästar skulle ridas och vi var 12 stycken så alla red två var i ca 40 minuter per häst.
Jag red Darma först, hon kändes rätt stel men det gick helt okej! Det var väldigt roligt att sitta på henne igen, har inte gjort det sen förra vintern då jag red henne nästan hela tiden.
Sen red jag min älskling, Verona, ch hon kändes jättefin! iaf för att vara på vintern, då hon inte gillar kylan alls, men det kändes väldigt bra idag till skillnad från några veckor tillbaka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0