16 December barbacka hoppning

Skoldagen idag har varit rätt chill, har inte hänt något speciellt förutom när vi gick hem, eller ah till tåget vilket är 200 meter. jag låg i snön och blev mulad några miljarder gånger av Elias och Laman! HAHAHAHA, fan vad roligt det var men shiiit vad blöt jag blev sen, skit jobbigt! lyckades faktiskt mula båda några gånger oxå, och välta ner dem i snön, lite stolt tjej ^^,
Åkte till stallet sen iaf och red Moonshine, våran lilla dressyr grupp hade hoppning idag, och vi bestämde oss för att hoppa barbacka, haha!
Vi hade skitkul och hoppade utan händer och grejer, sånt man ska göra sista gången på terminen! ^^,
Moonshine är väldigt svår att rida enligt mig och jag fick kämpa som en tog för att verkligen kunna rida henne det gick lite siådärr men är nöjd, har inte ridit henne mycket als tidigare så måste nog lära mig knapparna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0