1 December!

Heeej,
Har inte riktigt orkat blogga de senaste dagarna men idag äre ju 1 december liksom!
24 dagar kvar till julafton om man räknar idag!
Helt underbart ju, längtar så stört mycket! Lov, julafton, nytt år och grejer! så mysigt! :D
.
Idag börjar jag klockan 1 elr jag vet men någon gång då! fett skönt ju! men jag ska ädå åka till skolan nu för att plugga spanska med några vänner för vi ska ha muntligt prov på fredag! ;O
hatar muntliga grejer!
Jag har inte pluggat någonting hemma sen i fredags och jag har egentligen jätte mycket som måste göras men aja! orkar inte med allt, det löser sig! :D
Btw, matte nationella nästa vecka och veckan efter andra som har det?
Man får ju tydligen betyg på det oxå, känner mig failad redan nu måst plugga sööööönder!
.
Ajaaaaa, ha en bra daag! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa! Man är ju helt slut efter skolan -.-

2010-12-01 @ 14:53:51
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Lova

Ooofta ni har nationella nästa vecka?! Vi har vårat i maj nästa år ju (om jag inte fattat fel) :O

2010-12-01 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0