Skola och shooopppiing :D

Idag hade vi tre svenska prov!
Typ som nationella! -.-'
Först var det stavning, kändes bra men lite förvirrad för hjärnan är inte med en asså!
Sen var det ordkunskap!!!??!
Fattade inte elr hade aldrig hört typ hälften av orden, haha! Det var bara att gissa vad de betydde^^
Efter lunch hade vi läsförståelse som gick helt okej, men han inte riktigt klart hela innan tiden var slut men aja inget betyg grundläggande! Tuuuuur!
När jag slutade så gick jag till tåget med två fårn min klass och så åkte jag in til stan för att träffa min Granne johan, som jag skrev igår vann jag ett vad (;
Det blev ingen Roxy tröja, utan en humör t-shirt och en lila klocka!! :D
Den här klockan blv det, älskar den! På bilden ser armbandet lite rosa ut men egentligen är den typ samma färg som klockan ^^
T-shirten hittade jag ingen bild på, på internet men ni får se den någon dag när jag har den på mig elr så (:

Kommentarer
Postat av: Andy

SV: okej roligt! hittade du nåt på stan? :)

2010-08-24 @ 17:38:38
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Andy

SV: ja, ser bilden på klockan den var snygg! :) jag har provjobbat på gallerix, hehe hoppas få jobba där framöver! hihi :)

2010-08-24 @ 17:49:45
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0