Sally (:


När jag var ute för en stund sen så tränade vi osm sagt lite.
Vi gjorde inget jätteseriöst för jag hade ingen plan på vad vi skulle träna.
Men bla.. tränade vi på att hon ska stanna när jag säger det och när jag ropar på henne ska hon springa till mig och sätta sig fot (:
Jag har kommit fram till att hon inte är ett dugg rädd för bilar oxå, vilket jag tycker är rätt negativt för hon skulle aldrig kunna tänka sig att en bil inte ser henne och kör på henne. Vill få bort de så att hon inser att hon måste akta sig för bilar (;
Jag ska försöka börja träna med henne oftare igen oxå. Förut gick vi på kurser och så rätt mycket och tränade regelbundet men nu har det inte blivit så.

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh tack så myckt :D din med :)

2010-08-17 @ 21:03:01
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Nibby

sv: visst är de fiiina! :D <3

2010-08-17 @ 22:14:01
URL: http://nibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0