Perfekt


Åh igår kväll blev en perfekt kväll!
När vi satt och åt glass på en bar hör jag ett lågt ljud av musik som jag kände igen direkt!
Det var min favorit gubbe som var där i år igen, han är hur cool som helst, han heter Jimmy och jag tror ingen av er vet vem det är men ni ska få se bild sen när jag kommer hem (ska försöka komma ihåg det) och så ska jag försöka hitta någon låt på youtube när han sjunger och spelar (:
Han spelar nämligen trummor och gitarr samtidigt plus att han sjunger och om han inte sjunger spelar han munspel! Allt samtidigt!
Det som gör det ännu bättre är att han spelar jättebra låtar och han sjunger och gör dem jättebra! :D
Helt Underbart!
Något annat som är helt underbart som jag måste berätta är att det finns kattungar här i år igen (om jag inte redan har sagt det), Kattungen jag tog hand om förra året är kvar(tror jag har sagt det), och det finns en som ser ut som henne i år oxå! Den beter sig likadant oxå, ja tror att det kanske är hennes unge. Den är svart, vill ha massor av kärlek, den är näst minst utav alla ungar men mest framåt!
Precis så var min svarta från förra året!
Jag är totalt kär och kunde knappt släppa den när vi skulle hem idag, jag fick nästan skuldkänslor av att gå hem!
Den låg i mitt knä och vände magen uppåt och allt (inga katter här gör så för folk slår dem), så fort jag tog ner den fårn mitt knä klättrade den upp igen och la sig.
Tror ni inte att jag smälte?!
I morgon ska jag ta med kameran och försöka fota dem (:
En bild på den vackra kyrkan som finns här (:
Kommer sakna mitt lilla paradis när vi åker hem på onsdag men jag längtar ändå hem till allt annat (:

Kommentarer
Postat av: ebba

alltså så fint. jag hatar mamma för att vi inte åkte i sommras :c

2010-08-11 @ 12:57:05
URL: http://elteejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0