...Och Sofie Kjellver vannn!!!!!!

Efter skolan idag åkte jag och träffade tjejkompisarna ett tag och fick höra hur deras dag hade varit! Alla verkade trivas med sin nya skola och klass ^^
Nu ikväll har jag kollat på fångarna på fortet med mamma och Johan och Pernilla ^^, det var mitt favorit program när jag var liten och det var super bra idag med! :D :D
I morgon går jag i skolan 9.00 - 14.00, sen ska jag föröska ta mig in till stan och träffa Johan där!!!
Vi hade ett vad, attom jag inte köpte något från Ed Hardy när jag var i kroatien och typ för resten av mit liv skulle han köpa en roxy tröja till mig, vem tror ni vann???!!!!
Den bästa Sofie Kjellver såklart, haha! Så i morgon ska vi shoppa en tröja från Roxy ^^
God natt!

Kommentarer
Postat av: Andy

sv: härligt! aadå bara bra här hihi. gjort nåt roligt idag? :)

2010-08-24 @ 15:46:23
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0