Mitt lilla äventyr (;



Okej äventyr är att överdriva men iaf x)
Idag när vi skulle till stranden så kände jag att jag behövde vila ett tag så mamma och de andra gick i förväg och så skulle jag gå dit ensam.
När jag väl bestämde mig för att gå så hittade jag dem inte?!?
Jag gick heeela strandpromenaden och tittade efter dem, men nej jag såg dem inte.
När jag kom till återvändgränden så bestämde jag mig för att istället gå till min favorit strand Serena, och hoppades på att mormor och morfar skulle vara där.
När jag kom dit så va ingen jag kände där så jag la mig där för själv, haha! X)
Det var faktiskt rätt skönt att ligga där ensam (;
Men efter en stund kom dem och jag fick min härliga sällskap, lyckad dag iaf (:
Juste igår kväll på väg till restaurangen, hittade vi den här fisken i en gränd utanför en restaurang, det är ungefär som en svärdfisk men en annorlunda sort (; Den va inte lite stor, jag blev helt chockad!

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

SV: Ja, både han och jag har utvecklat jätte mycket :) Känns jätte roligt! Jag har några filmer som jag inte har lagt upp ännu men dom kommer :) Saknar dig som fan! <3

2010-08-05 @ 11:14:32
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0