Lycka till?!?!

Jag är trött efter en full dag!
Orkar inte riktigt blogga asså...
Först var det skola, sen åktejag till huddinge och träffade bästaste nina! Åt med henne sen åkte jag till stallet och red, sen kom jag hem, åt lite middag och fixade mina individuella val...
I morgon blir en full dag oxå..
Börjar 11.15 så på morgonen ska jag fixa en grej till mamma hade jag tänk, för hon fyller åååår!
Går i skolan typ 2 timmar, sen tror jag att jag ska träffa Ebba och Jesscia, Efter det ska jag till stallet och rida, efter det kanske jag ska hem till Lindberg och träffa mina saknade bästa vänner, Johan är nominerad till kristallen(ett pris soom kmr gå på tv på fredag), vill se det och ska fira mamma..
Fråga mig inte hur jag ska hinna allt!

Kommentarer
Postat av: Lova

Vad är han nominerad i för katergori? :D

2010-08-31 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0