Har inte mycket att skriva om just nu ...


Har inte mycket roligt att skriva om just nu eftersom vi gör samma sak varje dag här, haha! Solar och badar (;
Jag åker hem på onsdag, och då ska jag försöka skriva mer roliga inlägg och sånt! (:
Då sätter även ridningen igång!
Sjukt taggad inför det! längtar så grymt mycket!
Just nu känner jag att jag har solat och badat klart för i år men så fot man kmr hem längtar man ju tillbaka så ska ta vara på dagarna som är kvar!
Men nu, kan ni gissa vad jag ska göra? jo, ska ner till stan som vanligt, haha! (; Äta lite glass, kolla båtana och njuta! (:
Ha de bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

SV: haha ja men kämpa på! Efter ett tag så börjar det alltför knepiga GIMP faktiskt klarna lite. Men jag vet tex fortf inte hur man lägger till skugga på en bild :( Det vill jag veta!

2010-08-06 @ 12:14:40
URL: http://deannife.blogg.se/
Postat av: Annelie

SV: jag ska rida på måndagar kl 19:00 men lovina, sanna,sara, malin ellertson, izza å han axel ska iaf rida med mig på måndagen. jag vet att maja rider onsdagen, amanda oxo, å sanna rider där oxo <3

2010-08-06 @ 18:20:21
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0