Happy!

Har precis kommit hem från en härlig låång promenad med Sally och Andreas!  J
ag pratar hela tiden om gymnasiet, jag är nog liiiite nervösare än jag själv tror för kan inte sluta tänka på de!! MEn det är iaf skönt att få det ur sig (;
Innan jag träffade Andreas var jag med Lina,Linnea,Linda och Katrin! Super mys det med!
Vi pratade såklart oxå massa om gymnasiet och allt och så vare några små skitungar som följde efter oss?!?!?
Och dem vägrade sluta oxå, fick ju damp!
aja haha (;
Nu när jag kom hem stog min mamma och lagade pannkakor!!!!! Favoritmaten :D
Hon sa att hon skulle göra makaroner med korv men när jag öppnade ytterdörren kände jag den underbara lukten från pannkakorna! :D
Hon hade oxå köpt två nya linnen till mig! Ett svart och ett skitsnyggt lila! :D
Glad sofie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0