Duktig Sofie!!

jag kom försent idag IGEN!!!!
Jag är så dålig och SL är sääämst!
först var tåget mot västerhaninge försenat och sen gick jag av en station för tiidigt och då fattade jag ingenting men hittade en buss jag kunde ta till skolan och ah! LYCKAT!
Började dagen i skolan med portrtätt foto till lärarna så dem ska veta vilka vi är.
Sen hade vi engelska test!! Det kändes faktiskt bra för att vara jag i engelska! men ah man har glömt mkt under sommaren så jag vet inte om jag gjorde rätt..
Sen fick vi vårt preliminära schema och oooh vad det kommer bli tajt att hinna med allt!
Skola,plugg, ridning och allt det kommerr bli knappt!
Efter lunch gjorde vi massa roliga sammarbetsövningar och lekar med klassen ^^
Det var as roligt! Mitt lag kom sista Sjääälvklaaart! ;D
Det är as roligt oxå för några i min klass bor typ där jag bor!! :D
Så nu kan vi sällskapa till och från skolan awesooomee! :D
Ikväll blir det ridning!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0