Dagens! (;


Idag har ju hunnit med massooor!
Som jag skrev tidigare så kom jag ju hem från kroatien, efter det åt vi hemma hos farmor och efter det packade jag upp allt, sen bar det av mot stallet där jag red Caramelle berättar mer i ett annat inlägg (:
Sen när jag kom hem blev jag lite halvt tvingad att träffa mina kompisar (; .. Okej inte tvingad men Tindra tyckte jag skulle komma dit och när jag kom fram till att jag var för trött och inte orkade så kändes det hemskt så då bestämde jajg mig för att träffa dem en stund (;
Vi kollade på någon skräckfilm den var..bra.. men vi låg mest och flummade och drev om allt som hände (;
Har saknat alla vänner otroligt mycket, så nu sista veckan av lovet ska jag umgås så mycket som möjligt med alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0