Älskar att vara hemma igen och njuta av sista tiden av sommaren med vännerna!


Våran lilla picknik var väldigt mysig, vi var nära s:t botvids begravningsplats fast nere vid sjön. Super mysig liten plats! Synd att jag inte tog med mig någon kamera alls, för de skulle bli as fina bilder där, speciellt när min finaste gick ner och badade! Okej hon simmade inte men hon fick vatten upp på hela magen och hon har aldrig gillat att bada!
Efteråt träffade jag tjejerna, åh de va super härligt! vi gjorde ingenting speciellt, satt bara och prata men det var jätte mysigt! (:
Tog några bilder.. men nej självklart fattar jag inte hur jag ska göra för att få in dem i datan från mobilen -.-' jag är så grymt teknisk av mig! -.-'
Jo juste ikväll/natt är det något speciellt men stjärnorna, typ att man kan se mycket stjärnfall och sånt, får se om jag går ut och kollar lite senare (; Älskar att kolla på stjärnorna!
Hoppas ni har haft en härlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: jaa mina med :D <3

2010-08-13 @ 10:03:33
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0