29/8 programridning

Idag har jag varit i stallet hela dagen!
Vi började runt klockan 10 med att måla hinder.. Nu har vi kommit as långt så i morgon blir det klart!!
Skönt!
Vid klockan 3 var det programridning. L:B1 red vi, det var hur länge sedan som helst! men det är ett jätteroligt program! (:
Jag red min finaste Verona.
Hon kändes bra redan på framridningen, fast emellan åt lite spänd och jag kände mig slarvig.
När jag satte mig ner så blev hon väldigt spänd bla.
Men när vikom till ridhuset och skulle rida programmet kändes hon as bra!
Det går verkligen bättre och bättre varje gång jag rider henne nu! :D
Hon var jättefin och avslappnad, det ända negativa var halterna och övergångarna som vi har lite svårt med.
I halten vill hon antingen kolla på stjärnorna, eller så står hon i form men backar ett steg. I galoppfattningarna behöver hon mycket plats och därför blir formen lite öppen vilket vi måste öva på mer!
Men de gick helt grymt annars! Min lilla älsklings poonniiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0