18/8 onsdag dressyr, Finaste V.

Idag hade vi dressyr för Chrille och jag red Finaste Verona!
Hon var så himla mysig idag, ville bara mysa hela tiden!
Åh det gick så himla bra!
Hon var rätt styv och stel men släppte bra och gick jättebra och jobbade hela tiden. Några gånger vill hon släppa bakbenen och bara böja på nacken men hon gjorde de inte. Så jag är jättenöjd eftersom det var första gången jag red henne sen innan sommarlovet!
Vi gjorde ingen speciell övning. Först skrittade vi ut, sen red vi i paddocken, vi började med att öva halter och försöka få benen kvicka för hjälperna och så, sedan gjorde vi samma i trav fast saktade av till skritt några steg sen trav igen. (:
Åh vad jag har saknat henne!
You will have a place in my heart forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0