15/8 2010 P&J med Lina, och skritttur i skogen.


Jag blir galen!!! Har försökt göra ett inlägg om idag i evigheter nu, men nej jag får inte in någr bilder och då får jag ingen lust att göra något inlägg -.-

Aja skriver lite ändå och får se om den har lust med bilderna i morgon ..
I morse(runt 8.15) kom Lina R och hämtade upp mig här hemma, så skulle jag följa med henne och Eivor till en P&J (Pay&Jump) på Årsta runsten. (:
Vi var i stallet och fixade honom ett tag och sen åkte vi. oturen började, först började det regna så fort vi kom fram, sen gick Linas stövel sönder och sen när hon skulle rida fram verkade han ofräch, alltså Anki och jag tyckte att det såg ut som att han haltade minimalt på ett av bakbenen. Så Lina strök sig "/ .. Men det verkade iaf inte vara något stor utan, någon liten streckning eller så.
Efter det åkte jag hem en stund för att sen följa med min andra kompis Lina till hennes stall och skritta ut i skogen. Vädret blev jättehärligt och det blev en härligt mystur i skogen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0