yoga



Eftersom min dag bara blev bättre så blev den ju inte sämre av att jag och några tjejkompisar gick på yoga!

Det var första gången jag gör det och jag gillar det! grymt skönt! Man blev helt avslappnad och kände bara att man kunde hålla på hur länge som helst i slutet!

Chrille ringde precis innan jag skulle köra det och så frågade hon vad jag skulle göra och så sa jag yoga, då sa hon att jag skulle tänka på hur jag ska rida på söndag.
Jag tog emot det rådet och tänkte på det så mycket jag kunde under yogan! :D
Tänkte att det kan vara en bra förberedelse grej lixx! ;D

Hhahaha, under början av yoga passet la en där inne värtsa prutten -.-' x) Man kunde ju inte hålla sig för skratt så vi höll ju på att dö, eftersom man ska vara lugn och helt knäpptyst under ett yoga pass.. hahaha! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0