Vardag.



Lovet är slut och skolan börja idag igen. Jag var grymt glad hela dagen, tror att det berodde på att det gick så bra igår med fina Verona. Helt galet glad är jag!

Hade nationellt prov i spanska,hörförståelse. Nu är det gjort, så grymt skönt efteråt när man känner att man är ett steg närmare slutet på dessa hemska nationella.
Bara man hör ordet spanska nationella hörförståelse tänker man IG, iaf jag, haha! Det var som väntat väldigt svårt, ibland fattade man absolut ingenting och man bara satt och leatde efter ensaka ord man kände igen så man kunde gissa sig fram, trots det så kändes det helt okej.

På gympalektionen dansar vi fortfarande och det är verry roligt, haha!
Vi dansade på idag och dansen är typ klar nu och den ska redovisas nästa måndag! läskigt!
Men vi orkade inte träna samma dans hela lektionen så Jenny körde improvisation på en låt och jag och Tindra hängde på och så flummade vi runt, helt grymt roligt, haha!

Jag var även flitig på bilden idag, vilket jag har rätt svårt för, gjorde en hel sol i 3D och den blev nästan helt klar! Detvar lite pilligt men de va roligt iaf! (:

Här är en liten bild på min älskling och bästa vän,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0