Back to old times.



Jag har precis ätit lunch och innan dess har jag varit i stallet sen 10 i morse! (:
Tog bussen till centrum kvart över 9 och skulle ta en annan buss till centrum men en kompis såg att jag satt och väntade på bussen och skulle oxå till stallet så de plockade upp mig.
Jag red Barbie idag. Och hon har varit väldigt seg och otaggad på senaste tiden! Jag red ju henne för någon vecka sedan på en klubbtävling och hon ville inte alls.
Hon är en seg häst men brukar tagga till på tävling och men hon hjorde ju inte det sist!
Men idag var det annat! Jag hade redan innan jag satt upp bestämt mig för att idag ska hon flyga fram, haha! och Idag( min ridlärare) hade tydligen oxå bestämt sig för det. Så hon tog fram långpiskan och gick bakom henne med den och hon blev pigg direkt! Så roligt var det att hon kom igång och vrkligen jobbade igenom sig! :D
Vi hade kavaletti idag och det var roligt!
Vi skulle få hästarna att lyssna mkt på oss både framåt och tillbaka. Det gick riktigt bra! (:

Lägger in några bilder på mig och Barbie sen tidigare på tävlingaroch sådär (:




'

Snart ska jag åka till stallet igen och jobba ett tag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha älskar hennes skutt över sockerbitar XD <3

2010-04-10 @ 21:20:50
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0