Underbara Tisdag!



Strålande sol idag som gör mig hur glad som helst! Helt underbart! Slutade klockan 12 ännu bättre!
Har precis ätit våfflor till lunch och nu måste jag vara duktig och börja plugga fysik, roligt jag ska ha! -.-'
Jaja i morrn får jag provet gjort och måste få så bra resultat som möjligt för får inte sänka mig! (:

Har skit mycket i skolan just nu!

Onsdag: Fysikprov
Torsdag: Läsa ut "stone cold" och svara på MASSA frågor till boken
Fredag: Matte nationellt prov

så fort som möjligt: planering av ledaruppgift i gympan
Till 10 Maj: hälso uppsats
till nångång : teknik uppsats som ska vara minst 5 sidor!

Sen är det såklart andra läxor och kommer säkert mer saker snart! -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0