Torsdag, Fredag, Lördag..



Nu tänkte jag uppdaera lite om torsdag, fredag och lördag!

I torsdags var jag och och några tjejkompisar och tränade basket! Vi åkte till våran skola och så körde vi as roligt var det! :D
Man fick jobba men ändå inte överdrivet jobbigt (;
På morgonen var jag oxå hos tandläkaren. Det gick bra.


I fredags började dagen med nationellt prov i matte i 80 minuter, tror jag det var. Det kändes bra! Förutom sista som jag vet att jag har fel på men jag försökte iaf räkna på rätt sätt så gjorde en uträkningh på nästan 1,5 sidor! haha!
När jag kom hem så ringde jag till mamma och så kollade hon gymnasieintagningen och vill ni veta?! jag kom in! :D Ah det är ju bara preliminärt men ändå! :D
På kvällen red jag! Roligt! Jag red Vriginia, träning inför allsvenskan som var på söndagen. Vi gjorde olika linjer, med olika avstånd och så skulle man räkna galoppsprången och öka och minska och så där! (: Viisa linjer kändes inte lika bra som andra, men allt kan inte alltid vara perfekt (;

Dagen före, ja i lördags var det dagen före tävling dag! Alltså en heldag i stallet med mys och fixande!
Allt gick bra och jag verkligen älskar dagen innnan så härligt! :D
På kvällen sov min bästa Amanda över och vi hade super mys, kollade på ponnyakuten, millenium och sådärr! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0