torsdag 22 April 2010 privat lektion för Caddo



Jo den här dagen är väl inte jäääääättte viktig att minnas men känner faktiskt att den har varit härlig så den får vara med i minnen värda att minnas kategorin.



Nationellt prov i matte började min dag med, Vdet var den svåraste delen idag och vi satt i 100 minter. Kan låta mkt men jag hann inte ens klart! sista uppgiften hann jag inte och jag hann inte kolla igenom provet -.-'
Jaja det kändes helt okej, men det var svårt!

Efter skolan skyndade jag mig hem och åt och lite så sen åkte jag till stallet.
Där tog jag det lugnt ett tag och väntade på Nina.

Kl 18.00 skulle jag rida på underbaratse V en stund för Caddo.
Privat lektion! :D
Skulle bara rida en kortis för att hitta känslan och få lite tips och trick för att få det så bra som möjligt på söndag.
red i ca 20 minuter, kändes längre faktiskt! hann med mycket under den tiden och hon kändes väldigt bra förutom vissa stunder när hon blir lite stel pga av att både jag  och hon blev trött och så där. men överlag kändes det grymt hon har blivit så himla fin!
Hon har började röra sig mer genom kroppen, bara att hon behöva bygga lite emr muskler så hon orkar jobba så under en längre tid. Efter 20 minuter var hon väldigt trött men det var ju jag och så var perfekt för att sluta! (:


Efter ridpasset tog jag mig tid att smörja hennes träns rätt ordentligt, det var jättesmutsigt! Putsade det i en halvtimme ungefär så det blir lite lättare på lördag kanske. Sen Borstade jag och stog och mös(heter det så?) med henne ett tag, kände verkligen att jag inte orkade stressa hem.

Sen satt jag och kollade på när Nina och hennes grupp red tills min farmor och hennes sambo Runar kom och hämtade mig (:

Mysdag! (:




Kommentarer
Postat av: Nina

ni var så snygga ! :D <3

2010-04-22 @ 22:14:37
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0