Ta vara på tiden

slutade klockan 12.00 idag så himla skönt! :D
Kom inte ifrån skolan förrän typ 20 i 1 iaf för vi åt lunch i skoaln och så väntde vi på Olle som skulle slå skolrekordet med att äta 20 pannkakor tillslut lyckades han men det tog lång tid haha! ;P

Sen åkte jag hem och gjorde klart en spanska läxa klart direkt nu ska jag planera en uppsats som ska göras!
Vi ska skriva om olika dialekter och jämför med våran egen, jag fattar verkligen inte varför så himla onödigt arbete. Vad är det för viktigt med att veta sånt lixxom?
Jaja det måste göras och ska presentera vad jag har planerat i morgon.

Idag insåg jag att vi bara har 7 veckor kvar i källbrink och med klassen! hur sorgligt är inte det?!
Tiden går så grymt fort och nu kommertiden gå ännu fortare eftersom det är så mycket att göra hela tiden. Om man inte pluggar eller är i skolan så är man med kompisar och om man inte är mede kompisar så är man i stallet.
Måste verkligen ta vara på tiden som är kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0