skön dag.



Skolan idag!
Slutade typ 20 över 11, så himla skönt!
Vi skulle tydligen sluta 12 eftersom vi skulle jobba hemma med svenska uppsatsen. Och när vi skulle ha spanska var inte våran lärare där så vi tjtatade lite på vikarien så vi fick gå hem!

Gjorde inte alls mkt till nytta idag haha, på matte räknade vi lite, SO läste jag genom hinduismen lite, på NO:n gick vi igenom cosmos lite, alltså lite om stjärnor, men var så himla trött så orkade inte ta in allt.

Var ju inte i skolan igår och då hade jag tydligen missat ett spanska nationellt prov i läsförståelse?! Det hade tydligen varit as svårt, jag vet intenär men jag måste ju oxå göra det nån gång, inte kul.

Nu är jag iaf hemma och ska göra klart min ledaruppgift planering och så där! (:

Bild från förra helgen, på sorunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0