Riga




Tjolahopp!! :D

Jag kom ju hem ifårn kryssningen igår men har inte hunnit skriva ngt!

Kryssningen var rolig och mysig, skönt att komma iväg! :D
Tog typ inga bilder för jag orkade inte! Men det va iaf gfint i Riga.
Köpte inget för det va nästan lika dyrt som hemma så kände att jag lika gärna kan shoppa hemma.
Vi gick på en guidad tur oxå och fick veta massa saker, det var roligt. Jag får inte riktigt ihop det med att de som bor i Riga tjänar 6000-7000 kr i medelvärde varje månad! Jag förstår inte hur de klarar sig. Guiden sa att de måste hjälpa varandra mycket och även fast det är jättejobbigt går det.
Väldigt hemskt!

Ungefär halv 10 igår morse var vi framme och så skyndade vi hem för jag skulle gå kurs i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0